A Diego lakberendezési áruházlánc árbevétele 80 százalékos növekedésre, 25 milliárd forint nettó árbevétel elérésére törekszik a magyar piacon 2020-ig - közölte az áruházlánc kedden az MTI-vel.
A Black Friday már tavaly bevette Magyarországot, idén pedig tovább nő a tét: 2017-ben több, mint 3,3 millió felnőtt magyar internetező tervezi, hogy vásárol Black Friday akciókban.
A 22-es csapdájában szenvednek a magyar tejtermelők: a hazai termékek felvásárlási ára alacsony, ezért a gazdálkodóknak nincs pénzük a megfelelő takarmányozásra, ami lenyomja a minőséget ez persze az árakat. Karácsonyra eltűnhet a vaj a boltokból.
A fogyasztói árak emelésével, a beszállítói tarifák letörésével, a beruházások elhalasztásával, üzletbezárásokkal, gyengébb színvonalú kiszolgálással reagálnának a ...