Az új szabályozás előírja, hogy székhelyszolgáltatás alapjául a jövőben csak olyan ingatlan szolgálhat, amely a székhelyszolgáltató kizárólagos tulajdonában áll. A legtöbb professzionális cég azonban ma Magyarországon bérelt irodában nyújtja ezeket a szolgáltatásokat.
Ismét sikeres évet zárt a hazai online kiskereskedelem. 2016-ban 427 milliárd forintos forgalmat bonyolítottak le a magyar webshopok, ami a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom több mint 5%-a.
A gazdasági bizottság nevében Kósa Lajos beadta a reklámadó módosításának módosító javaslatát, ami alapján 9 százalék helyett csak 7,5 százalékra emelnék a reklámadó kulcsát a jelenlegi 5,3 százalékról.
Az európai e-kereskedelem továbbra is évi 12 százalék körüli ütemben gyarapodik, míg a magyar szereplők ennél valamivel magasabb, 15-20 százalék közötti átlagos növekedéssel számolhatnak – derül ki az Ecommerce Europe legfrissebb előrejelzéséből, amelyet a Growww Digital Kft. hétfői közleménye ismertet.